بهترین های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

بهترین های شیراز

معرفی بهترین شغل ها و کسب کار ها در شیراز. بهترین های شیراز همه در اینجا با مشخصات کامل مانند تلفن، آدرس و دیگر مشخصات به شما معرفی خواهد شد. شغل های خوب، معروف و برتر شیراز را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ژل و بوتاکس درشیراز

ژل و بوتاکس

روز به روز با مدرنیته شدن و پیشرفت سریع علم، شاهد تغییرات زیادی در چهره افراد هستیم. در حال حاضر شاید افراد کمی باشند که دوست دارند خطوط صورتشان نمایان شود. قطعا وجود صورتی صاف و بدون خطوط می تواند تاثیر بسزایی بر اعتماد بنفس افراد بگذارد.

مهمترین کاربرد تزریق ژل در پوست، پرکردن چین ها و چاله های عمیق در پوست است مثلاً خط خنده، خط غم یا خطوط عمیق در ناحیه اخم و گاهی چین های عمیق در اطراف چشم. علاوه بر این موارد، بسیاری از خانم برای حجیم کردن لب و گونه و یا قسمت های دیگری از بدن و صورت متقاضی تزریق ژل هستند.

همچنین از بوتاکس هم برای جوانسازی پوست استفاده می شود در واقع بوتاکس یک داروی تزریقی است که با فلج کردن عضلات باعث از بین بردن خطوط پوستی می‌شود. این دارو از سم بوتولونیوم نوع A ساخته شده که به صورت موقتی باعث فلج شدن عضلات می‌شود.

بوتاکس پس از تزریق، جذب عضله می‌شود و در انتهای اعصابی که فرمان انقباض را به عضلات می‌رسانند مستقر می‌شود. (منبع: ویکی پدیا)

ژل و بوتاکس درشیراز

امروزه با استفاده از ژل و بوتاکس دیگر کسی نگرانی چین و چروک های صورتش را ندارد. اما با توجه به اینکه اینکار در ظاهر فرد نقش بسیاری دارد، بسیار مهم است که این کار را کجا و چگونه انجام می دهد.

در مجموع ژل و بوتاکس را می توان به دو دسته تقسیم نمود:

  • ترکیبات پر کننده ( ژل و فیلر )
  • ترکیبات فلج کننده ( بوتاکس )

بسته به مشکلی که قصد دارید با تزریق آن را حل نمایید و تحت نظر پزشک، تشخیص داده می شود که از کدامیک از موارد تزریق ژل، چربی و یا بوتاکس باید استفاده نمایید.پس حتما در نظر داشته باشید که قبل از تزریق ژل در شیراز یا تزریق بوتاکس در شیراز موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • داشتن اطلاعات کافی از این کار
  • مشاوره با پزشک مورد نظر
  • صحبت کردن با بیماران قبلی پزشک
  • مشاهده نمونه کارهای پزشک

 

منابع برای مطالعه بیشتر:

برنامه سینماهای شیراز

برنامه سینماهای شیراز​ تیم کارشد، برای شما عزیزان برنامه اکران سینماهای شیراز رو همراه با اطلاعات کامل مانند: هزینه بلیط، نام سینما، ساعت و تاریخ، تیزر و کاور فیلم، خلاصه داستان و اطلاعات تکمیلی هر فیلم و ...  برای شما تهیه کرده است.

برنامه سینماهای شیراز در سایت کارشد