بهترین های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

بهترین های شیراز

معرفی بهترین شغل ها و کسب کار ها در شیراز. بهترین های شیراز همه در اینجا با مشخصات کامل مانند تلفن، آدرس و دیگر مشخصات به شما معرفی خواهد شد. شغل های خوب، معروف و برتر شیراز را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

لوازم جانبی موبایل در شیراز

لوازم جانبی موبایل

تصور کنید در خیابان قدم می‌زنید و موزیک دلخواه‌تان را گوش می‌کنید. غرق در فکر هستید. روز زیبا و هیجان‌انگیزی است و همه چیز عالیست.
گوشی را از جیب‌تان درمی‌آورید و ناخودآگاه از دست‌تان لیز می‌خورد و روی کف خیابان می‌افتد. حالا دیگر روز زیبایی نیست.

اگر صفحه نمایش گوشی شکسته باشد باید هزینه‌ی زیادی را بابت تعمیر گوشی بپردازید. اگر روی بدنه خط و خراشی بیفتد گوشی شما دیگر ظریف و زیبا نیست. اما نه.

اگر یک قاب خوب، یک گلس مقاوم و یا یک کیف روی گوشی‌تان داشته باشید چنین اتفاقی نمی‌افتد. گوشی‌تان را برمی‌دارید.

گرد و خاک آن را پاک می‌کنید. دوباره موزیک دلخواه‌تان را پلی می‌کنید و همچنان روز زیبایی خواهید داشت.

لوازم جانبی موبایل را خوب می‌شناسیم. هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنیم. از شارژر گرفته تا قاب و گلس، از هندزفری و هدفون گرفته تا پاوربانک و کیف و سایر اکسسوری.

بعضی از این‌ها جزو لوازم جانبی ضروری موبایل هستند. اما بعضی هم صرفا به خاطر امکانات و راحتی بیشتر استفاده می‌شوند.

کاملا در اشتباه هستید اگر فکر می کنید که موقع خرید گوشی، فقط باید هزینه موبایل را پرداخت کنید!

درست است که هندزفری، کابل شارژر و کلگی شارژر داخل جعبه گوشی وجود اما خرید بعضی از لوازم جانبی ها باید همان اول انجام شود. معمولا رایج ترین مشکلی که برای گوشی های همراه پیش می آید خراب شدن باتری و بعد از آن شکستگی صفحه نمایش است که در هر دو صورت برای تعمیرات باید هزینه زیادی را پرداخت کنید.

در سال های اخیر پیشرفت بسیار عظیمی در تکنولوژی تلفن های همراه حاصل شده است و اسمارت فون های متنوعی با برندهای مختلف در بازار وجود دارند که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و امکانات متنوعی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

گوشی های هوشمند دارای اکسسوری ها و لوازم جانبی مختلفی نیز می باشند که برخی از این لوازم ضروری و برخی غیر ضروری هستند.

لوازم جانبی موبایل در شیراز

امروزه صنعت موبایل سازی در حال پیشرفت بسیار زیادی می باشد که هر روز شاهد موبایل های هوشمند جدیدی هستیم که وارد بازار می شوند. اما در کنار خرید موبایل، لازم است لوازم جانبی آن را نیز خریداری کنیم تا از موبایل ما در برابر آسیب های احتمالی جلوگیری کند.

به عنوان مثال اگر موبایل شما دارای گلس و کاور باشد، هنگامی که از دست شما به زمین بیوفتد، درصد آسیب پذیری آن به مراتب پایین تر خواهد آمد. مسلما خرید لوازم جانبی موبایل امری ضروری است تا از هزینه های زیاد تعمیرات جلوگیری شود.

شهرهای بزرگ ایران مانند شهر شیراز دارای جمعیت زیادی هستند که به طبع آن خرید و فروش موبایل در آنها بیشتر از شهرهای کوچک می باشد.

هر چه خرید و فروش موبایل بیشتر باشد، قطعا نیاز به لوازم جانبی آن نیز بیشتر خواهد شد. به همین دلیل است که در کلانشهرهای ایران، شاهد فعالیت فروشگاه های بسیار زیاد لوازم جانبی موبایل هستیم.

فروشگاه های لوازم جانبی موبایل در شیراز نیز تعدادشان بسیار زیاد است و شما به راحتی می توانید لوازم مورد نیاز خود را از آنها خریداری کنید.
از جمله مهمترین لوازم جانبی موبایل که همه ما با آنها سر و کار داریم و قطعا برای خرید آنها اقدام کرده ایم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شارژر
  • سیم شارژر
  • باتری
  • قاب و گلس
  • هندزفری
  • هدفون
  • پاوربانک
  • کیف
  • کارت حافظه
  • کابل AUX و OTG
  • اسپیکرهای بلوتوثی
  • استیکرهای برچسبی
  • ساعت هوشمند
  • مونوپاد

و بسیاری لوازم جانبی دیگر که ممکن است به آنها نیاز داشته باشیم و برای خرید آن اقدام کنیم. لوازم جانبی موبایل به دو دسته ضروری و غیر ضروری تقسیم بندی می شوند.

داشتن لوازم جانبی ضروری مانند شارژر، سیم شارژر، گلس، قاب و ... اهمیت بسیار بالایی دارند، زیرا به عنوان مثال اگر شما شارژر نداشته باشید، عملا تلفن موبایل شما به هیچ دردی نمی خورد.

اما لوازم جانبی دیگری مانند کیف موبایل نیز در بازار به فروش می رسند که خرید آنها ممکن است ضرورتی نداشته باشد و استفاده از آنها به منظور سهولت و نگهداری بهتر از موبایل باشد.

به هر حال خرید لوازم جانبی موبایل بستگی به سلیقه فرد دارد و هر کس بر اساس سلیقه و نیاز خود، خرید آن انجام می دهد.

اما برای خرید هر گونه لوازم جانبی موبایل بایستی به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت آن بالا باشد. مثلا خرید گلس برای صفحه نمایش موبایل بسیار مهم است تا از ضربه و آسیب های احتمالی جلوگیری کند.

اگر کیفیت گلسی که می خرید پایین باشد، با کوچکترین ضربه ممکن است ال سی دی موبایل شما آسیب ببیند و مجبور شوید آن را تعویض نمایید.

هر چند مراکز زیادی جهت تعمیرات موبایل فعالیت می کنند، اما قطعا هیچکس دوست ندارد موبایلش آسیب ببیند و بخواهد برای تعمیرات آن اقدام کند.

منابع:

  1. ویکی پدیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی