بهترین های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

بهترین های شیراز

معرفی بهترین شغل ها و کسب کار ها در شیراز. بهترین های شیراز همه در اینجا با مشخصات کامل مانند تلفن، آدرس و دیگر مشخصات به شما معرفی خواهد شد. شغل های خوب، معروف و برتر شیراز را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

لباس نامزدی در شیراز

لباس نامزدی

لباس نامزدی در واقع نوعی لباس شب است اما معمولاً یا پر زرق و برق‌تر است و یا مدل پیچیده‌تری دارد که می‌توانید بر اساس سلیقه خود مدل ساده و یا مدلی نزدیک به لباس عروس برای آن انتخاب کنید. در میان گزینه‌هایی مثل کت و دامن و بلوز و دامن و کت و شلوار و پیراهن، پیراهن را توصیه می‌کنیم. (منبع: ویکی پدیا)

مراسم نامزدی، مراسمی رسمی است و خبر از شروع دوران شیرین نامزدی می‌دهد. رسم و رسوم جشن نامزدی، در مناطق مختلف ایران، باهم متفاوت است؛ اما نقطه مشترک آن در تمام نقاط ایران، اعلام شروع نامزدی دو زوج است.

این مراسم، معمولا بعد از جشن بله برون و قبل از عروسی، برنامه‌ریزی می‌شود. مراسمی که در آن، عروس و داماد و اقوام نزدیک، حضور دارند و این وصلت را با شادی، رقص و پای‌کوبی، جشن می‌گیرند.

این مراسم، مانند جشن عروسی است، اما در ابعاد کوچک‌تر.

مراسمی که جزییات مهم و مشابهی، مانند عروسی دارد. انتخاب لباس نامزدی، یکی از همین جزییات است. عکس‌های این جشن، یکی از ماندگارترین خاطرات‌تان محسوب می‌شود؛ پس سعی کنید، با انتخاب جدیدترین مدل های لباس نامزدی، در این جشن بدرخشید.

دختر خانم ها برای مهمانی نامزدی خود می توانند با توجه به سلیقه خویش از پوشاک مجلسی شاین و یا لباس های راحت و خوشگل بکارگیری کنند.

سفارش میکنیم که تماما دقت و توجه‌ خویش را در تعیین پوشش بکار بگیرید تا لباسی را انتخاب بکنید که با فرم تن و رنگ پوست‌ شما متناسب باشد‌ و بتواند استایل قشنگ تر و جذاب تری به شما بدهد.

در برخی موارد لباسها ، ظاهری قشنگ و لوکسی دارند ولی هنگامی آنها پوشیده‌ می شوند هرگز زیبا نیستند.

پیش از هر کاری برای خریداری لباس‌ مجلسی نامزدی بایست معلوم کنید که عظمت و گنجایش جشن شما چه اندازه می باشد، برای‌اینکه طرح پوشش الزاماً باید طبق گونه مراسم و فرهنگ‌ مربوط به خانواده شما گزینش شود.

چنانچه جشن کوچک‌ و خصوصی است حتما باید یک نمونه پوشاک نامزدی ساده و قشنگ انتخاب نمائید، درصورتی‌که جشن بزرگ‌ و شلوغ می باشد باید از طرح پوشاک نامزدی لاکچری مشابه لباس نامزدی پرنسسی بکارگیری نمایید و اگر حجاب دارید و جشن نامزدی شما مختلط‌ است باید از طرح پوشاک نامزدی محجبه بکارگیری نمایید.

اگر قرار است که مراسم عقد، جدا از مراسم نامزدی برگزار شود، بهتر است که لباس های ساده با رنگ های روشن برای نامزدی انتخاب شود.
حتی اگر چاق هستید، رنگ تیره انتخاب نکنید. انتخاب رنگ سفید و مدل لباس­های خیلی مجلل با دنباله های بسیار بلند را برای مراسم مهمتر مانند عقد یا عروسی نگهدارید.

پارچه های گیپور، دانتل، ساتن و حریر برای دوخت لباس مجلسی نامزدی بسیار مناسب است.

لباس نامزدی در شیراز

نامزدی دورانی است که پس از توافق دو نفر برای ازدواج در آینده آغاز می شود. قرارداد نامزدی موجب پیدایش یک تعهد اخلاقی، نوعی نسبت خویشاوندی و آثار حقوقی می شود. قواعد راجع به نامزدی در مواد ۱۰۳۵ تا ۱۰۴۰ قانون مدنی آمده و از مواد ۹۰ تا ۹۵ قانون مدنی سوئیس الهام گرفته است. به موجب این مقررات نامزدی یک عقد جایز است و هر یک از دو طرف می توانند آن را فسخ کرده و از ازدواج صرف نظر کنند. (منبع: ویکی پدیا)

همانطور که می دانیم نامزدی دورانی است پس از توافق دو نفر برای ازدواج که با توجه به معاشرتی که دارند، هر دو نفر در این دوران بیشتر با خلق و خو و نقاط قوت و ضعف یکدیگر آشنا می شوند. مراسمی که در این دوران برگزار می شود مراسم نامزدی نام دارد.
با توجه به اینکه این مراسم کمی صمیمانه تر از مراسم عروسی است و با تعداد افراد کمتری برگزار می شود، انتخاب لباس نامزدی بسیار مهم است.

مدل لباس نامزدی تا حدودی مانند لباس شب است اما با این تفاوت که کمی زرق و برق بیشتری دارد، همچنین می تواند کاملا بر اساس سلیقه شخصی خیلی ساده یا حتی نزدیک به لباس عروس باشد.

بهتر است برای لباس نامزدی از رنگ هایی متفاوت با لباس عروس انتخاب کنید که با مراجعه به مزون های لباس نامزدی در شهر خودتان، قطعا جدیدترین و به روزترین آنها را مشاهده خواهید کرد.

شهر شیراز نیز از جمله شهرهایی است که مزون های لباس نامزدی بسیار مدرنی در آن فعالیت دارند و همیشه جدیدترین مدل ها را به مردم این شهر عرضه می نمایند.

به همین دلیل اگر می خواهید برای خرید لباس نامزدی در شیراز اقدام کنید، با مزون های بسیار خوبی رو به رو خواهید بود و دغدغه ای در این زمینه نخواهید داشت.

در هنگام انتخاب این لباس باید به مواردی مانند فرم اندام، رنگ پوست و رنگ سال نیز توجه کنید و در نهایت اگر می خواهید لباستان با لباس داماد ست شود حتما رنگی انتخاب کنید که متناسب با پوست هر دوی شما باشد.

برای اینکار می توانید از چند روش استفاده کنید:

  • پیراهن داماد با رنگ لباس نامزدی عروس هماهنگ باشد.
  • کت و شلوار داماد در طیف رنگی لباس نامزدی عروس اما تیره تر باشد.
  • رنگ کراوات داماد با رنگ لباس نامزی عروس یک رنگ باشد یا رنگی نزدیک به آن باشد.

برای خرید لباس نامزدی، باید در ابتدا به این مسئله فکر کنید که آیا مراسم عقد بصورت جداگانه ای دارید یا خیر. اگر مراسم عقدتان قرار است ساده برگزار شود، بهتر است لباس نامزدی خود را کمی با زرق و برق بیشتری انتخاب کنید.

درست است که گفته می شود بر اساس سلیقه شخصیتان لباس انتخاب کنید، اما این را در نظر داشته باشید که ممکن است شما کت و شلوار یا بلوز و شلوار را بپسندید، اما شاید این انتخاب مناسبی برای مراسم نامزدی نباشد.

با توجه به تعداد مهمان ها و بزرگ بودن مراسمتان می توانید لباس هایی نظیر کت و دامن و یا پیراهن کوته فانتزی را انتخاب کنید. اگر تعداد مهمان های شما زیاد باشد، می توانید از لیستی بلند و کار شده استفاده کنید.

در نهایت اگر در شیراز هستید و یا تمایل به برگزاری مراسم خود در این شهر زیبا دارید، باید حتما لیستی از فروشگاه ها و مزون لباس نامزدی در شیراز را تهیه کنید و سری به آنها بزنید تا با جدیدترین مدل ها آشنا شوید و برای انتخابی مناسب نیز از آنها کمک بگیرید.

منبع: ویکی پدیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی