بهترین های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

بهترین های شیراز

معرفی بهترین شغل ها و کسب کار ها در شیراز. بهترین های شیراز همه در اینجا با مشخصات کامل مانند تلفن، آدرس و دیگر مشخصات به شما معرفی خواهد شد. شغل های خوب، معروف و برتر شیراز را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

تزریق ژل و بوتاکس در ساری

تزریق ژل و بوتاکس

تزریق بوتاکس و ژل، درمان زیبایی است که به صورت تزریق و در مطب پزشک انجام می‌شوند. این روش تهاجمی نیست و نیاز به هیچ‌گونه عمل جراحی ندارند. با این وجود به نظر می‌رسد این دو روش بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. به گفته‌ی انجمن جراحان آمریکا درمان با بوتاکس و فیلر ‌ها بسیار رایج هستند. در سال ۲۰۱۵ بیش از نه میلیون درمان با بوتاکس و فیلر انجام شده است. بوتاکس شامل باکتری‌های خالص شده است که ماهیچه ‌ها را فریز می‌کند. تزریق بوتاکس به کاهش خطوط و چروک‌های پوست کمک می‌کند. ژل ها شامل موادی هستند که با خاصیت پرکنندگی در نقاطی از پوست که ضعیف شده‌اند باعث بهبود جلوه‌ی پوست می‌شوند. این حالت ضعف و نازکی معمولا در گونه‌ها، لب‌ها و اطراف دهان بیشتر دیده می‌شود.یکی از بهترین روش های رفع چین و چروک لب بالا تزریق ژل می باشد.در انتخاب این دو روش باید به تفاوت تزریق بوتاکس و تزریق ژل در نواحی صورت دقت کرد.

مانند تمام درمانهای پزشکی، هم بوتاکس و هم ژل با خطر عوارض جانبی همراه هستند. برای کاهش خطر عوارض جانبی بوتاکس فقط برای افرادی که از سلامتی خوبی برخوردار هستند، استفاده می شود.

عوارض جانبی احتمالی شامل: کبودی در محل تزریق، افتادگی پلک ها ، که می تواند چندین هفته طول بکشد؛ قرمزی و سوزش چشم، سردرد می باشد.

مصرف قطره چشم قبل از تزریق بوتاکس ممکن است به کاهش برخی از عوارض جانبی کمک کند. همچنین باید برای جلوگیری از کبودی، چند روز قبل از تزریق مصرف هرگونه رقیق کننده خون را متوقف کنید.

مهمترین چیزهایی که باید در انتخاب میان بوتاکس و پر کننده‌های پوست در نظر گرفته شود، نوع چروک‌هایی که می‌خواهید از شر آنها خلاص شوید و چگونگی انجام این کار است.

تزریق ژل و بوتاکس در ساری

امروزه شاهد تغییرات بسیاری در ظاهر افراد هستیم که این تغییرات با پیشرفت علم، روز به روز پیشرفته تر و جالبتر شده است. بگونه ای که افراد می توانند به راحتی و بدون نیاز به عمل های زیبایی چین و چروک های صورت خود را ناپدید کنند. در سال های اخیر استفاده از تکنیک های مختلف تزریق برای جوانسازی و بهبود ظاهر پوست محبوبیت شگفت انگیزی بین مردان و زنان پیدا کرده است. تزریق ژل و بوتاکس دو مورد از رایج ترین تکنیک هایی هستند که به کمک آن ها می توانید چین و چروک ها و افتادگی پوست که بر اثر افزایش سن اتفاق می افتد را از بین ببرید.

قطعا مهمترین دلیلی که باعث می شود تا افراد بیشتر به سمت کارهای زیبایی جذب شوند؛ میل به زیبایی بیشتر است که البته ناگفته نماند این میل در تمامی انسان ها، مرد و زن وجود دارد.

اما متخصصان هشدار داده‌اند که تزریق بوتاکس می‌تواند توانایی جوانان برای نشان دادن احساساتشان از طریق حالات چهره را به شدت محدود کند. آن‌ها می‌گویند که حالت‌های متفاوت چهره نه تنها بازتاب‌دهنده احساسات هستند بلکه در شکل دادن آن‌ها هم تأثیر دارند و هشدار می‌دهند که پرورش نسلی جوان با «چهره‌های توخالی» می‌تواند مانع از رشد احساسی و اجتماعی در میان این رده سنی شود. بوتاکس ماهیچه‌های بالای صورت و پیشانی به صورت موقت فلج می‌کند و مانع از چین و چروک شدن پوست هنگام اخم کردن یا بالا دادن ابرو می‌شود. (منبع: ویکی پدیا)

شمال کشور همیشه در مد و زیبایی، بسیار پیشرفته و به روز بوده است و به همین علت شاهد کادر درمان بسیار به روز و خبره در آن هستیم و بسیاری از افراد برای انجام کارهای زیبایی خود به آن مراجعه می کنند.شهر ساری با توجه به آنکه مرکز استان است و با جمعیتی حدود 347.402 نفر (آخرین آمار مربوط به سال 1395) پرجمعیت ترین شهر مازندران می باشد؛ به همین علت همیشه شاهد بهترین ها در آن هستیم.

با این تفاسیر پزشکان بسیاری برای انجام کارهای زیبایی در این شهر وجود دارند که بهترین خدمات را در زمینه زیبایی به همشهریان عزیز ارائه می دهند.

وبسایت کارشد برای همشهریان عزیز ساروی امکاناتی را در نظر گرفته است تا بتوانند به راحتی از میان کلینیک های زیبایی و پزشکان در این شهر، کلینیک مورد نظر خود را پیدا کنند.

پس اگر به دنبال تزریق و ژل و بوتاکس در ساری هستید؛ می توانید به راحتی با مراجعه به لیستی که در ابتدای این مقاله از تمامی کلینیک های زیبایی در ساری آورده شده است، کلینیک و پزشک مورد نظر خود را بیابید.

منابع:

خانه هوشمند شیراز

خانه هوشمند

تقریبا همه ما به نوعی از هوشمند سازی در فعالیت های روزمره استفاده می کنیم درهای اتوماتیک پارکینگ ها، ساعت های زنگ دار، تایمر اجاق گاز، ریموت کنترل ها و … . اما وقتی صحبت از خانه هوشمند می کنیم منظورمان چیزی بیشتر از این هاست.

یک خانه هوشمند به زبان ساده، خانه یا ساختمان مدرنی است که همه اجزا و لوازم برقی آن به وسیله یک سیستم مرکزی یکپارچه شده و به خوبی با هم کار می کنند. در خانه هوشمند شما به راحتی می توانید همه چیزِ خانه را از هرکجایی که هستید حتی اگر آن سر دنیا باشید به راحتی کنترل کنید. می توانید برای بخش های مختلف خانه برنامه های از پیش تعیین شده داشته باشید یا در زمان هایی که خانه نیستید بر بخش های مختلف خانه نظارت کنید. در واقع شما می توانید با استفاده از گوشی هوشمند خودخانه خود را کاملا تحت کنترل داشته باشید.

دقیقا همانند زمانی که گوشی های هوشمند تحول عظیمی در جهان ایجاد کرد، این نوع از خانه ها هم بسیار مورد توجه قرار گرفت. تفاوت اصلی خانه های هوشمند با خانه های معمولی در این است که همه ی وسایل در خانه های هوشمند به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند. کنترل آب و هوا، چراغ ها، لوازم، قفل ها و انواع مختلفی از دوربین ها و مانتیورهایی که می توانند به خانه های هوشمند و خودکار اضافه شوند از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل می باشند.

شما می توانید برای وسایل خانه ی خود زمانبندی نیز تعیین کنید، بنابراین یکسری کارها در ساعات خاصی از روز به صورت خودکار انجام خواهند شد. حتی برخی از این وسایل هوشمند قابلیت یادیگری داشته و از کارهایی که شما انجام می دهید، می آموزند، در نتیجه با فعالیت بسیار کمتری می توانید انجام خیلی کارها را به صورت خودکار به وسایل خانگی خود محول کنید.

خانه هوشمند شیراز

هوشمند نمودن خانه‌ها به طور کلی  به دو بخش هوشمند سازی ساختمان غیر آماده و در حال ساخت و هوشمند سازی ساختمان های ساخته شده تقسیم می شود

بطور کلی همه ما در روز از وسایل خانه مانند: درب پارکینگ، آیفون های تصویری، ساعت های زنگ دار، تایمر اجاق گاز و ... استفاده می کنیم؛ اما خانه های هوشمند کمی متفاوت تر می باشد که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

خانه هوشمند، خانه ای است که تمام وسایل برقی آن بوسیله یک سیستم یکپارچه مرکزی کنترل می شود و شما می توانید از هر جایی به راحتی خانه خود را کنترل کنید.

در شهر شیراز که شهری مدرن است همشهریان زیادی علاقه به داشتن این سبک از منازل دارند. برای داشتن خانه هوشمند در شیراز می توانید از وبسایت کارشد کمک بگیرید.

منابع:

کافی شاپ در ساری

کافی شاپ

کافه و کافی شاپ درکلمه کاملا شبیه بهم اند که ممکن است شما با خود فکر کنید که این صرفا خلاقیت در واژه پردازی یا بازی با کلمات است اما واقعیت امر این است که اینها تفاوت بسیاری از لحاظ مواد غذایی سرو شده و منو، دکور و غیره دارند و هردو هویت خود را از دورهم جمع شدن دو یا چند نفره و لذت بردن از مزه های مختلف و موسیقی ملایم و… بدست آورده اند.

روز به روز کافه و کافی شاپ در تلاش اند تا با آفرینش فضایی مناسب تر بیشتر و بیشتربه هویت آرمانی کافه وکافی شاپ نزدیک شوند.

فرهنگ کافه و کافه نشینی و کافی شاپ در ایران هر روز بیشتر از دیروز در حال جا افتادن است و افراد بالاخص جوانانی که هر روز بیشتر با آداب ورسوم این فرهنگ اخت می شوند، در حال افزایش است.

شاید در چند سال قبل شاهد ٣ الی ۴ کافی شاپ یا کافه در یک محل بودیم اما امروز شاهد ٣ الی ۴ کافه در یک خیابان هستیم و این نشان از استقبال بسیار مردم دارد.

کافی شاپ به یک محل شبیه به رستوران کوچک اطلاق می‌شود. کافی شاپ چیزی بین کافه و رستوران است. که در آن انواع نوشیدنی‌ها ی گرم و سرد و انواع قهوه ها سرو می‌شود، هم غذای گرم و سرد.

در کافی شاپ منو را بر روی میز قرار می‌دهند و ویتر برای گرفتن سفارش سر میز حاضر می‌شود و سفارش را می‌گیرد و هزینه بعد از سفارش پرداخت می‌شود. از لحاظ پرسنل تعداد پرسنل کافی شاپ بیشتر از کافه است. و هزینه های کافی شاپ از کافه بیشتر و از رستوران کمتر است.

کافی شاپ در ساری

کافه (به فرانسوی: Café) محلی است عمومی که در آن نوشیدنی غیرالکلی و گاه غذاهای سبک عرضه می‌شود. کافه در برخی از کشورها جایی برای معاشرت و گفتگوی مردم است. کافه و کافی شاپ در کلمه کاملا شبیه به هم هستند اما نباید کافه را با کافی‌شاپ اشتباه کرد. کافی‌شاپ محل عمومی آمریکایی است که در آن معمولاً فقط قهوه عرضه می‌شود. از سال ۱۳۶۰ کافی‌شاپ‌ها جای چایخانه‌ها را تنگ کرد. در چایخانه‌های ایران به‌جای سرو قهوه بیش‌تر چای و انواع غذاهای سنتی ایرانی با موزیک زنده ایرانی ارائه می‌شود.  (منبع: ویکی پدیا)

امروزه در هر شهری تعداد زیادی کافی شاپ را می بینیم که هر کدام دکوراسیون خاص به همراه منویی جذاب دارند که باعث جذب افراد زیادی شده است.

کافی شاپ چیزی میان رستوران و کافه است که در آن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و قهوه سرو می شود. در واقع بسیاری از کافی شاپ ها به نوع قهوه ای که سرو می کنند معروف هستند.

شمال کشور همیشه در غذا و رستوران، بسیار پیشرفته و به روز بوده است و به همین علت شاهد شغل های بسیاری همانند کافی شاپ و رستوران در آن هستیم.

حال امروزه کافی شاپ در سراسر دنیا وجود و در شهرهای بزرگ بسیار تعداد آنها بالاست و هر کدام در سبک و نوع خاصی خدماتی به روز ارائه می دهند.

وبسایت کارشد سعی بر این دارد تا، شما عزیزان را بیشتر با لیست کافی شاپ در ساری آشنا کند تا در صورتی که به دنبال کافه های این شهر بودید با مراجعه به آن کافه مورد نظر خود را پیدا کنید.

منابع:

آسانسور در شیراز

آسانسور

اولین آسانسورهای باری قرقره‌ای در آن دوران اختراع گردید و با یک حرکت تکاملی دراز مدت، مسیرهای دشوار رشد دانش علمی و فنی و تجربیات در این زمینه به صورتی مداوم تاکنون طی کرده‌است. استفاده از آسانسورهای مسافربری و باری به قرون وسطی در استحکامات نظامی بر می‌گردد، که جهت جا به جایی آن از نیروی انسان یا حیوانات اهلی استفاده می‌گردید. (منبع: ویکی پدیا)

بیشتر آسانسورهایی که در ایران نصب میگردد از نوع کششی می باشد. همانطور که در ساختمانهای مختلف مشاهده کرده اید نحوه کار این نوع آسانسورها بر اساس نیروی اصطحکاکی است که بین سیم بکسل های متصل به کابین و فلکه کششی موتور بوجود می آید یعنی آسانسورهای کششی در واقع در بالای خود دارای فلکه (قرقره) می باشند.

که روی موتور آسانسور می باشد و سیستم بکسل ها دور آنها وجود دارد و سیستم بکسلها از یک سر به کابین آسانسور و از سر دیگر به قاب وزنه آسانسور متصل هستند و طبیعتا با حرکت فلکه موتور در دو جهت مختلف حرکت رو به بالا یا پایین کابین آسانسور انجام می شود.

در واقع کابین آسانسور در چاه آسانسور بصورت معلق می باشد که در شکل مشخص می باشد و به این امر سیستم تعلیق آسانسور می گویند.
از لحاظ علمی در داخل قاب وزنه، وزن وزنه ها برابر با وزن کابین به اضافه نصف وزن ظرفیت کلی کابین است. بطور مثال اگر ظرفیت کابین آسانسور ۸ نفره باشد (به ازای هر نفر ۷۵ کیلوگرم در نظر بگیریم) در کل ظرفیت کلی کابین ۶۰۰ کیلوگرم خواهد بود که طبیعتا نصف این مقدار برابر با ۳۰۰ کیلوگرم خواهد بود .

حال این مقدار را با وزن خود کابین آسانسور جمع می کنیم و وزنی که بدست می آید وزن کلی است که باید در قاب وزنه وجود داشته باشد.
اغلب آسانسورهای موجود در منازل و برج های مسکونی، از نوع هیدرولیکی و کششی هستند. آسانسورهای هیدرولیکی به دلیل سروصدای کمترشان بیشتر خریداری می شوند.

انواع متفاوت آسانسور نحوه نصب متفاوتی دارند. به عنوان مثال، برخی برای نصب به موتورخانه، چاه و ابزارهای خاص نیاز دارند. اما برخی نیز به موتورخانه نیاز ندارند پس در نتیجه زمان نصب و همینطور هزینه کمتری در بر خواهند داشت.

در واقع، آسانسور ها انواع مختلفی دارند. بسته به نوع مصرف می توان از آن ها بهره برد . به طور کلی آسانسور ها به سه دسته تقسیم بندی می شوند:
آسانسور گیر بکس
آسانسور های گیرلکس
آسانسور هیدرولیک

آسانسور در شیراز

آسانسورها بر اساس نحوه کابین و نوع کاردشان به انواع مختلفی تقسیم می شوند:

  • آسانسور کششی: بیشتر آسانسورهایی که در ایران استفاده می شود از نوع کششی می باشد. این نوع آسانسورها در بالای خود دارای قرقره می باشند که روی موتور آسانسور قرار دارد و سیستم بکسل ها دور آنها وجود داشته و سیستم بکسلها از یک سر به کابین آسانسور و از سر دیگر به قاب وزنه آسانسور متصل هستند و طبیعتا با حرکت فلکه موتور در دو جهت مختلف حرکت رو به بالا یا پایین کابین آسانسور انجام می شود.
  • آسانسور هیدرولیک: در آسانسور هیدرولیک جابجایی کابین آسانسور فقط توسط جک بالابر خاصی انجام می شود که از نوع جک و موتور هیدرولیک (روغنی) می باشد. نحوه کار این آسانسور بدین صورت است که در آسانسور هیدرولیک یک موتور هیدرولیکی سه فاز غوطه ور در روغن وجود دارد که این موتور دارای یک شیر الکتریکی خاص بنام پاور یونیت می باشد که وظیفه پاوریونیت تامین فشار روغن برای جک هیدرولیک آسانسور می باشد و در واقع با تغییر فشار روغن، جک مربوطه کابین آسانسور را به بالا یا پایین حرکت می دهد.
  • آسانسور وینچی: در این نوع از آسانسورها زنجیر یا طناب فولادی آویزان شده و نیروی رانش به طریقی به غیر از اصطکاک به آن وارد می‌شود، همچنین این آسانسورها قاب وزنه ندارند.
  • آسانسور مغناطیسی: در این آسانسورها ریل‌ها و تجهیزات متصل شده روی دیوار چاه آسانسور با مغناطیس دائم نقش استاتور موتور و کابین آسانسور نقش روتور را ایفا می‌کنند. با اتصال جریان برق به استاتور، میدان مغناطیسی ایجاد و به روتور القا می‌گردد.

حال همشهریان عزیز برای خرید آسانسور در شیراز و یا دیگر دوستان در شهرهای خود، می توانند با در نظر گرفتن تفاوت کارکرد این مدل آسانسورها با توجه به نوع ساختمان و نوع مصرفشان از یکی از این مدل ها خریداری کنند.

اگر باز هم اطلاعاتی دقیق تر در این زمینه نیاز داشتید؛ می توانید با مراجعه به یک شرکت آسانسور در شیراز که لیستی از آنها در وبسایت کارشد آمده است اطلاعات بیشتری کسب کنید.

منابع: