بهترین های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

بهترین های شیراز

معرفی بهترین شغل ها و کسب کار ها در شیراز. بهترین های شیراز همه در اینجا با مشخصات کامل مانند تلفن، آدرس و دیگر مشخصات به شما معرفی خواهد شد. شغل های خوب، معروف و برتر شیراز را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

باشگاه بدنسازی در شیراز

باشگاه بدنسازی

زمانی که می‌خواهید بدن زیبایی بسازید انتخاب باشگاه از اولویت زیادی برخوردار است. احتیاج دارید تا از انتخابتان خوشحال باشید، چرا که در دراز مدت بر نحوه‌ی تمرینات شما تأثیرگذار است. طبیعتا شما باید انتخابی کنید که با آن راحتید، و در نهایت باشگاه بدنسازی را برگزینید که هر جلسه‌ی تمرینی که در آن می‌گذرانید برایتان لذت بخش باشد.

تهیه فهرستی از چیزهایی که از یک باشگاه ورزشی خوب انتظار دارید به گرفتن یک تصمیم بهتر و رسیدن به اهداف ورزشیتان کمک می‌کند.
فهرستی از ویژگی‌هایی که از یک باشگاه ورزشی انتظار دارید تهیه کنید. هر چیزی که برایتان مهم است را در این لیست بیاورید. مثل: تمیزی، تجهیزات، محل و هزینه. البته شاید نتوانید باشگاهی با همه ویژگی هایی که می خواهید پیدا کنید اما می توانید تصمیمی هوشیارانه تر بگیرید.

نکته اساسی در مورد انتخاب باشگاه بدنسازی مناسب این است که شما در آن راحت باشید. اگر عضو باشگاه بدنسازی شوید که هیچ احساس راحتی در آن نکنید، به احتمال زیاد بعد از چند روز دست از بدنسازی و ورزش کردن خواهید کشید. به همین خاطر در انتخاب باشگاه بدنسازی، اینکه حسی به مانند خانه خودتان داشته باشید در صدر همه اولویت‌ها است.

باشگاه بدنسازی در شیراز

در حال حاضر بهترین مکان برای رسیدن به یک اندام مناسب باشگاه های ورزشی هستند. افراد زیادی با هدف رسیدن به تناسب بدنی، کم کردن وزن و رسیدن به وزن ایده آل به باشگاه های ورزشی مراجعه می کنند، که نیاز به تمرین زیاد، تغذیه مناسب و البته استراحت کافی دارد.

شاید در ذهن خیلی از ماها بدنسازی به معنای رسیدن به ماهیچه های بزرگ و عظیم و روغن زده است، اما در واقع بدنسازی نوعی هنر ورزشی است که با ماه ها تلاش، پشتکار و راهنمایی صحیح و تخصصی بدست می آید.

بدنسازی انجام یکسری تمرینات بدنی با وسیله و دستگاه های گوناگون به روش های مختلف است که با تغذیه صحیح و علمی، آمادگی جسمانی فرد را بصورت قدرتی و استقامتی پرورش داده و تاثیر زیادی بر توانایی فرد می گذارد.

همانطور که می دانیم نام دیگر بدنسازی، پرورش اندام است که در بعضی مواقع زیبایی اندام هم به آن گفته می شود. منظور از این واژه افزایش حجم عضلانی و کاهش همزمان چربی در بدن است که باعث بهتر فرم گرفتن عضلات بدن می شود. زمانیکه تمرینات بدنسازی به درستی و روی اصول انجام شود، علاوه بر افزایش قدرت و توانایی، بدن ظاهری بسیار زیبا پیدا می کند.

بدنسازی هم به عنوان یک ورزش کامل شناخته می شود و هم به عنوان یک ورزش مکمل، به طور مثال یک دونده با بدنسازی می تواند قدرت عضلات پاهای خود را افزایش دهد.
مزایای بدنسازی:

  • کاهش خطر ابتلا به بیماری عروق کرونری (انسداد شراین)
  • افزایش اعتماد بنفس بدلیل داشتن تصویر ذهنی مفید از خود
  • کاهش خستگی، تنش روانی و ایجاد خواب بهتر
  • کاهش ابتلا به پوکی استخوان و ورم مفاصل بخصوص در خانم ها
  • کاهش استرس، اضطراب و افسردگی
  • ایجاد ذهن گرایی مثبت نسبت به مسائل و مشکلات
  • ایجاد قدرت و کنترل جسم، ذهن و زندگی

به این دلایل است که باشگاه بدنسازی در شیراز و تمام شهرهای ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته و مردم برای آن وقت و هزینه صرف می کنند. افرادی که به بدنسازی علاقه مند هستند بهتر است رشته ها و شاخه های این ورزش را نیز بیشتر بشناسند.

منابع:

آموزشگاه هنرهای تجسمی آوینا

آموزشگاه هنرهای تجسمی آوینا

آموزشگاه هنرهای تجسمی آوینا از آموزشگاه های هنری و نقاشی فعال و محبوب در شهر شیراز می باشد.

ویژگی های آموزشگاه هنرهای تجسمی آوینا

  • آموزش نقاشی در تمامی سبک ها و تکنیک ها نقاشی

  • خوشنویسی مقدماتی و پیشرفته

  • آموزش تمامی تکنیک ها با ارائه مدرک

  • معتبر  فنی و حرفه ای کشور

  • آموزش مربیگری نقاشی کودک در دو دوره مقدماتی و پیشرفته

  • دوره کامل نقاشی روی شیشه(ویترای) چوب سنگ سفال..

  • آموزش تخصصی نقاشی و خلاقیت کودکان و نوجوانان(۳الی ۱۵ ساله)

اطلاعات آموزشگاه هنرهای تجسمی آوینا

اطلاعات آموزشگاه هنرهای تجسمی آوینا به شرح زیر است:

شماره های تماس: ۰۷۱۳۶۲۸۸۰۸۵

شماره موبایل: ۰۹۳۹۰۱۰۶۰۶۴

آدرس پیج اینستاگرام: amozeshgah_avina

آدرس: ملاصدرا، خیابان خلیلی، ساختمان آوا

نمایش روی نقشه

آموزشگاه آرایشگری گیوا

آموزشگاه آرایشگری گیوا

آموزشگاه آرایشگری گیوا از آموزشگاه های آرایشگری فعال و محبوب در شهر شیراز می باشد.

ویژگی های آموزشگاه گیوا

  • آموزش تخصصی به روز ترین متدهای آرایشگری ( میک آپ، کانتورینگ،  گریم، عروس، شنیون، ناخن، خودآرایی، بافت و … )
  • آموزشگاه آرایش گیوا با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در شیراز
  • روش های نوین آموزش ، تکنیک های جدید پایه تا تخصصی
  • اعطای 15 گواهینامه از سازمان فنی و حرفه ای کشور، دارای کد بین المللی
  • آموزش با ارائه جدیدترین متد و مدل های روز توسط مربیان با تجربه در سه شیفت
  • آماده شدن آرایشگران برای دوره های حرفه ای و فوق تخصصی آرایشگری
  • پشتیبانی هنرجویان و راهنمایی شغلی برای رسیدن به بازار کار و کسب درآمد

اطلاعات آموزشگاه گیوا

اطلاعات آموزشگاه آرایشگری گیوا به شرح زیر است:

شماره های تماس: 07136361415

شماره موبایل: 09301920917

آدرس پیج اینستاگرام: giva.amoozeshgah.shiraz

آدرس: پل معالی آباد، تاچارا، جنب درمانگاه صبا

نمایش روی نقشه

کارگزاری بورس در شیراز

کارگزاری بورس

درواقع کارگزاری بورس نقش واسطی را بین سرمایه‌گذاران و بازار سرمایه ایفا می‌کنند و سخت‌افزارهای لازم جهت تسهیل معاملات را فراهم می‌کنند. برای اینکه اهمیت نقش کارگزاری‌ها برای شما ملموس بشود فرض کنید که کارگزاری‌ها وجود نداشتند.

در این صورت شما بایستی به‌صورت حضوری در تالار بورس واقع در خیابان حافظ حاضر می‌شدید و دائماً درخواست‌های خود را در بین سایر حاضرین در تالار اعلام می‌کردید تا بالاخره درخواست شما اجرایی شده و معاملات انجام می‌پذیرفت.

در وهله اول باید توجه داشته باشید که سرمایه‌گذاری در بازار بورس اوراق بهادار یا بازار فرا‌بورس نیاز به کسب اطلاعات در ابعاد مختلفی دارد، بنابراین اگر تمایل دارید در این حوزه به فعالیت بپردازید، لازم است اطلاعات کافی به دست آورید.

همانطـور که برای پس‌انداز و سرمایه‌گذاری در بانک‌ها، نیاز به افتتاح حساب و دریافت شماره حساب بانکی از شعب یکی از بانک‌ها داریم؛ برای سرمایه‌گذاری و شروع انجام معاملات در بازار بورس اوراق بهادار نیز نیازمند مراجعه به شعب یکی از کارگزاری‌‌‌ها و اخذ کد معاملاتی (کد بورسی، کد سهامداری) هستیم.

کارگزاری بورس در شیراز

برای انجام معاملات بورس و نقل انتقالات در آن بایستی به یک کارگزار بورس مراجعه نمایید تا بعد از تکمیل مراحل ثبت نام، به شما کد بورسی تعلق گیرد.

به هرحال برای وارد شدن به دنیای بورس همه سهامداران چه حقوقی و چه حقیقی بایستی کد بورس داشته باشند و همچنین باید از طریق یک سامانه معاملاتی آنلاین مجوزدار، برای خرید و فروش سهام خودشان اقدام نمایند.

اولین قدم برای وارد شدن به دنیای بورس انتخاب یک کارگزاری بورس و دریافت کد معاملاتی یا کد بورسی می باشد. کارگزار بورس و کد معاملاتی مانند رفتن به بانک و گرفتن یک شماره حساب است تا معاملات شما توسط این کد صورت پذیرد.

وظایف کارگزاری های بورس:

  • خرید و فروش سهام های مختلف برای سهامداران
  • آموزش تکنیک های بازار بورس به علاقه مندان و افراد متقاضی
  • ارائه مشاوره در رابطه با سرمایه گذاری های پر سود
  • ارائه مشاوره در زمینه تکنیک های بازارگردانی

در مجموع کارگزاری های بورس، بنگاه های معاملاتی به حساب می آیند که خرید و فروش سهام های مختلف از طریق آنها انجام می شود. کارگزاری های بورس به نمایندگی از سهامداران، خریداران و فروشندگان سهام های مختلف را خریداری می کنند و برای هر کدام از این موارد، حق کارگزاری خود را دریافت می نمایند.

اگر در شهر شیراز زندگی می کنید و قصد وارد شدن به بورس و یادگیری تکنیک های آن دارید، اول از همه بایستی یک کارگزاری بورس در شیراز را انتخاب نمایید تا علاوه بر مشاوره صحیح در زمینه های مختلف بورس، کد بورسی را نیز برای شما دریافت نمایند.

 

منابع:

پوشاک بچه گانه شیراز

پوشاک بچه گانه

نوزادان انسانهای دارای اندام ریز هستند که سطح ایمنی یا پوست یک فرد بالغ را ندارند. بنابراین ، نوزادان ظریف به لباس هایی احتیاج دارند که برای آنها بسیار مناسب باشد. به عنوان یک فروشنده ، وظیفه شماست که به تمام جوانب فروش لباس توجه کامل داشته باشید.

یکی از مهمترین تکنیک های خرید پوشاک بچه گانه انتخاب یک سایز مناسب است. زیرا میزان رشد بدن کودک بسیار سریع هست و شاید یک لباس پس از دو ماه تنگ و غیر قابل استفاده شود. پس همواره یک سایز بزرگ تر از سایز دقیق کودک انتخاب کنید. به طور مثال برای نوزاد 6 تا 12 ماه؛ لباس سایز بچه یک ساله را خریداری کنید.

خرید لباس برای کودکان نیازمند دقت و حساسیت بیشتری است زیرا کودکان از همه نظر حساس تر از بزرگسالان هستند و پوست آن ها نسبت به پارچه لباس سریع واکنش نشان میدهد.

پوشاک بچه گانه شیراز

پوشاک بچه گانه در سنین مختلف متفاوت می باشد و با رشد کردن کودک این لباس ها عوض خواهد شد. بیشترین تنوع لباسی برای انسان بدون شک در دوران کودکی و نوجوانی می باشد.

خرید پوشاک بچه گانه برای فرزندتان امری واجب بوده و بایستی هر از چندگاهی برای آن اقدام نمایید. به عنوان مثال کودکان بایستی لباس های بهاری، تابستانه، پائیزه و زمستان جداگانه داشته باشند زیرا پوست بدن آنها بسیار حساس بوده و این موضوع بسیار مهم می باشد.
این نکته را به خاطر بسپارید که حتما برای خرید لباس بچه گانه، راحت ترین لباس را برای فرزندتان تهیه کنید زیرا کودکان با لباس هایی که تنگ و اذیت کننده باشد بسیار واکنش های بدی نشان می دهند.

پوشاک بچه گانه و همچنین پوشاک نوجوان به دو دسته زیر تقسیم می شود:

  • پوشاک دخترانه
  • پوشاک پسرانه

به هرحال لباس های بچه گانه دخترانه با پسرانه بسیار متفاوت می باشد و بایستی در انتخاب آنها دقت به خرج دهید. فروشگاه های پوشاک بچه گانه در این زمینه به شما کمک خواهند کرد تا لباس های پسرانه و دخترانه مناسب برای فرزندتان انتخاب نمایید.

در شهر شیراز به دلیل جمعیت زیاد، فروشگاه ها و بوتیک های بچه گانه بسیاری وجود دارد و وبسایت کارشد در تلاش است تا شما عزیزان را با فروشگاه های پوشاک بچه گانه شیراز بیشتر آشنا نماید.

 

منابع:

ترک اعتیاد در شیراز

ترک اعتیاد

ترک اعتیاد عبارت است از مجموعه فعالیت های درمانی یا پزشکی که برای رهایی فرد معتاد به مواد مخدر مانند تریاک، هروئین، حشیش،الکل، شیشه و سایر مواد انجام می شود. روش درمان و نوع دارو بنابر سوابق و وضعیت بیمار متفاوت است و می بایست توسط پزشک متخصص مشخص شود.

اعتیاد باید هم از لحاظ جسمانی و هم روانی درمان شود و در صورتیکه درمان بصورت موازی انجام نشود احتمال بازگشت و عود بیماری بالاست.
افرادی که اعتیاد دارند برای اینکه بتوانند به وسوسه مصرف غلبه و برای بهبود بیماری تلاش کنند نیاز به کمک‌های تخصصی دارند و به‌تنهایی نمی‌توانند بر اعتیاد غلبه کنند.

افرادی هم که به‌تنهایی سعی در ترک اعتیاد دارند احتمالاً درک و دانش صحیحی از اعلائم روانی-جسمانی ترک و درد خماری ندارند به همین دلیل تصمیم به ترک اعتیاد در منزل و یا به صورت خوددرمانی می‌گیرند.

فردی که تصمیم می‌گیرد به‌تنهایی اعتیادش را درمان کند باید در تمام مراحل ترک اعتیاد و حتی سم زدایی را بدون کمک و یاری دیگران انجام دهد و به تنهایی در برابر همه مشکلات موانع و علائم ترک مقابله کند که به‌هیچ‌وجه چنین چیزی منصفانه نیست و به بیمار فشار زیادی وارد می‌شود.

ترک اعتیاد در شیراز

ترک اعتیاد به روندهای درمانی گفته می شود که بصورت درمان روانی یا درمان پزشکی صورت می گیرد و معمولا برای مواد مخدری مانند تریاک، هروئین، کوکائین، برخی از داروها، الکل و ... صورت میگیرد.

در همه جای دنیا به دلیل وجود مواد مخدر مختلف ممکن است هر شخصی به آن گرفتار شده و زندگی او رو به نابودی برود. بعضی از افراد به موقع دست به کار می شوند تا بتوانند از دام اعتیاد نجات پیدا کنند.

اگر فرد تصمیم به ترک اعتیاد داشته باشد و نتواند مرکز مناسبی برای ترک اعتیاد (کمپ های ترک اعتیاد) پیدا کند، دچار سردرگمی شده و نه تنها روند بهبودی او به خوبی انجام نمی شود، بلکه ممکن است دوباره روی به سمت مواد مخدر بیاورد.

در حال حاضر 2 میلیون و 800 هزار نفر در ایران به مواد مخدر اعتیاد داشته که از این آمار مطمئنا درصدی از آن مربوط به شهر شیراز می باشد. (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

شهر شیراز به دلیل کلان شهر بودن، متاسفانه تعداد زیادی از افراد در آن گرفتار مواد مخدر شده اند و نیاز به مراکز ترک اعتیاد در شیراز دارند تا بتوانند روند بهبودی خود را پشت سر بگذارند.

 

منابع:

آموزشگاه هنری در شیراز

آموزشگاه هنری

هنر مجموعه‌ای از آثار یا فرایندهای ساخت انسان است که در جهت اثرگذاری بر عواطف، احساسات و هوش انسانی یا به‌منظور انتقال یک معنا یا مفهوم خلق می‌شوند. همچنین می‌توان گفت هنر توان و مهارت خلق زیبایی است. از مهم‌ترین رشته‌های هنری می‌توان به هنرهای تجسمی (نقاشی، طراحی، تندیس‌گری، عکاسی و چاپ)، هنرهای نمایشی (تئاتر و رقص)، موسیقی، ادبیات (شعر، داستان)، سینما و معماری اشاره کرد. واژهٔ هنر در زبان سانسکریت، ترکیبی از دو کلمهٔ «سو» به‌معنی نیک و «نر» یا «نره» به‌معنای زن و مرد است. (منبع: ویکی پدیا)

هنر راهی برای انتقال احساسات و عواطف می باشد. در بسیاری از مواقع انسان ها با استفاده از هنر بهتر می توانند احساسات واقعی خود را نشان دهند. هنرمندان چیره‌دست، قادر بوده‌اند در آثارشان، عواطف و تجربیات خود را به‌صورتی آشکار کنند که باعث برانگیخته شدن احساسات مخاطب شود و با ایجاد عواطف مشترک با مخاطبان، ارتباط و پیوندی معنوی برقرار کنند. هنرمندان، با خلق آثار بدیع، آنچه را که افراد عادی از درک آن عاجز بوده‌اند، برای همگان، قابل فهم کرده‌اند.

هنر را می توان بصورت های مختلفی تعریف کرد مانند:

  • بعضی هنر را آینه واقعیت‌های موجود درجهان از طبیعت تا زندگی آدمها به حساب می‌آورند.
  • یعضی زمانی نام هنر را بر چیزی میگذارند که سازنده‌ اش با آن احساس آرامش کند و آنچه در نظر دارد به تمامی بیان کرده باشد.
  • بعضی می‌گویند؛ اگر مخاطب به درستی نفهمد که هنرمند چه می‌گوید ،‌ اثر چه ارزشی می‌تواند داشته باشد.
  • بعضی از شکل اثر حرف می‌زنند که اگر اثر هنری از قواعد و شکل درست هنر پیروی نکند،‌ یک اثر هنری خلق نکرده است.

آموزشگاه هنری در شیراز

در واقع هنرمندان با استفاده از هنرشان باعث می شوند احساسات مخاطب برانگیخته شود و با این حس ارتباط و پیوندی معنوی با مخاطب ایجاد می کنند. در واقع هنرمندان با هنر خود، چیزی را که برای انسان های عادی غیر قابل درک است را قابل فهم می کنند. در واقع هنرمند می تواند با استفاده از هنر خود به راحتی احساسات خود را بروز دهد.

شیراز، شهری که آوازه ی هنر و ادب آن در جهان پیچیده است، قطعا می تواند علاقه مندان به هنر را در راستای اهداف خود یاری کند. آموزشگاه هنری در شیراز طرفداران بسیاری دارد و در تمامی زمینه های هنری، بهترین آموزش ها را به هنرجویان خود می دهد.

 

منابع:

جراحی پلاستیک در شیراز

جراحی پلاستیک

روش‌های جراحی ترمیمی در هندوستان در ۲۰۰۰ (پیش از میلاد) انجام می‌شد. سوشروتا، که به عنوان پدر جراحی در نظر گرفته می‌شود، در سدهٔ سدهٔ ۶ پیش از میلاد، مشارکت‌های مهمی را در زمینهٔ جراحی پلاستیک و آب مروارید انجام داد. کارهای پزشکی هر دوی سوشتروتا و چاراک در زمان عباسیان در ۷۵۰ میلادی به عربی ترجمه شدند. بعدتر این آثار عربی از طریق واسطه‌ها به اروپا راه یافت. در ایتالیا خانوادهٔ برانکای سیسیلی و گاسپاره تاگلیکوزی (بُلُگنا) با روش‌های سوشروتا آشنا شدند. (منبع: ویکی پدیا)

بسیاری از افراد علاقه مند هستند قسمت هایی از صورت خود را تغییر دهند. برخی دیگر با ناهنجاری صورت همانند لب ترک‌ خورده یا دیگر نواقص تولد متولد می‌شوند و این افراد نیاز دارند تا جراحی پلاستیک انجام دهند. بسیاری از ما اثرات پیری همانند آسیب آفتاب یا ضربه‌های گذشته را مشاهده می‌کنیم. خوشبختانه بسیاری از این شرایط را می‌توان از طریق روندهای انجام شده توسط جراح، اصلاح کرد.

در واقع جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبائی سعی می نماید تا در تمامی سطح بدن هرگونه مشکلی ناشی از پوست، زیرپوست و استخوانها را رفع نمایند. روند این عمل اینگونه است که هرکدام از بافت هایی که از بین رفته است با بافت های مشابه آن ترمیم گردد.

جراحی پلاستیک در شیراز

همانطور که می دانید ظاهر ما بر درکی که دیگران از ما دارند هم تاثیر زیادی دارد و شاید به همین دلیل است که همیشه رسیدگی به ظاهر برایمان در اولویت است. جراحی پلاستیک نوعی از جراحی زیبایی است که می تواند ظاهر و عملکرد فرد را تغییر دهد.

جراحی پلاستیک به دو دسته تقسیم می شود:

  • بازسازی: که در آن نقصی که بر روی صورت یا بدن وجود داشته است اصلاح می شود. این جراحی برای یک ساختار غیرطبیعی در بدن انجام می شود.
  • زیبایی: که در آن بخشی از بدن یا صورت فرد که از آن احساس رضایت ندارد، تغییر میکند.

این عمل بسیار حساس می باشد و بر روی ظاهر شما و به دنبال آن بر روی اعتماد به نفس و روحیه شما تاثیر می گذارد، به همین دلیل در هنگام تصمیم گیری برای انجام آن باید به تمام جوانب آن فکر کنید.

شهر شیراز، یکی از شهرهایی است که در عمل زیبایی در هر زمینه بسیار قدرتمند بوده و نتایج خوبی از آن حاصل شده است.

افراد بسیاری از شهرهای دیگر و حتی کشورهای همسایه برای انجام جراحی پلاستیک به شیراز می آیند.

قبل از تصمیم جراحی پلاستیک در شیراز مهم است بدانید بهنرین جراح پلاستیک در شیراز کیست.

 

منابع: