بهترین های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

بهترین های شیراز

معرفی بهترین شغل ها و کسب کار ها در شیراز. بهترین های شیراز همه در اینجا با مشخصات کامل مانند تلفن، آدرس و دیگر مشخصات به شما معرفی خواهد شد. شغل های خوب، معروف و برتر شیراز را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

خانه هوشمند شیراز

خانه هوشمند

تقریبا همه ما به نوعی از هوشمند سازی در فعالیت های روزمره استفاده می کنیم درهای اتوماتیک پارکینگ ها، ساعت های زنگ دار، تایمر اجاق گاز، ریموت کنترل ها و … . اما وقتی صحبت از خانه هوشمند می کنیم منظورمان چیزی بیشتر از این هاست.

یک خانه هوشمند به زبان ساده، خانه یا ساختمان مدرنی است که همه اجزا و لوازم برقی آن به وسیله یک سیستم مرکزی یکپارچه شده و به خوبی با هم کار می کنند. در خانه هوشمند شما به راحتی می توانید همه چیزِ خانه را از هرکجایی که هستید حتی اگر آن سر دنیا باشید به راحتی کنترل کنید. می توانید برای بخش های مختلف خانه برنامه های از پیش تعیین شده داشته باشید یا در زمان هایی که خانه نیستید بر بخش های مختلف خانه نظارت کنید. در واقع شما می توانید با استفاده از گوشی هوشمند خودخانه خود را کاملا تحت کنترل داشته باشید.

دقیقا همانند زمانی که گوشی های هوشمند تحول عظیمی در جهان ایجاد کرد، این نوع از خانه ها هم بسیار مورد توجه قرار گرفت. تفاوت اصلی خانه های هوشمند با خانه های معمولی در این است که همه ی وسایل در خانه های هوشمند به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند. کنترل آب و هوا، چراغ ها، لوازم، قفل ها و انواع مختلفی از دوربین ها و مانتیورهایی که می توانند به خانه های هوشمند و خودکار اضافه شوند از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل می باشند.

شما می توانید برای وسایل خانه ی خود زمانبندی نیز تعیین کنید، بنابراین یکسری کارها در ساعات خاصی از روز به صورت خودکار انجام خواهند شد. حتی برخی از این وسایل هوشمند قابلیت یادیگری داشته و از کارهایی که شما انجام می دهید، می آموزند، در نتیجه با فعالیت بسیار کمتری می توانید انجام خیلی کارها را به صورت خودکار به وسایل خانگی خود محول کنید.

خانه هوشمند شیراز

هوشمند نمودن خانه‌ها به طور کلی  به دو بخش هوشمند سازی ساختمان غیر آماده و در حال ساخت و هوشمند سازی ساختمان های ساخته شده تقسیم می شود

بطور کلی همه ما در روز از وسایل خانه مانند: درب پارکینگ، آیفون های تصویری، ساعت های زنگ دار، تایمر اجاق گاز و ... استفاده می کنیم؛ اما خانه های هوشمند کمی متفاوت تر می باشد که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

خانه هوشمند، خانه ای است که تمام وسایل برقی آن بوسیله یک سیستم یکپارچه مرکزی کنترل می شود و شما می توانید از هر جایی به راحتی خانه خود را کنترل کنید.

در شهر شیراز که شهری مدرن است همشهریان زیادی علاقه به داشتن این سبک از منازل دارند. برای داشتن خانه هوشمند در شیراز می توانید از وبسایت کارشد کمک بگیرید.

منابع:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی