بهترین های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

بهترین های شیراز

معرفی بهترین شغل ها و کسب کار ها در شیراز. بهترین های شیراز همه در اینجا با مشخصات کامل مانند تلفن، آدرس و دیگر مشخصات به شما معرفی خواهد شد. شغل های خوب، معروف و برتر شیراز را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

آموزشگاه های رانندگی در شیراز

آموزشگاه های رانندگی

معمولا تمرین نکردن و نداشتن مهارت کافی موجب اضطراب نوآموزان رانندگی است. رانندگی برخلاف تصور اغلب مردم نیازمند هوش و مهارت و دقت بسیار دارد. رعایت اخلاق و احتیاط و قوانین راهنمایی و رانندگی از اصول لازم رانندگی است. زیرا رانندگی قوانینی دارد که در صوزت پایبند نبودن به آنها سلامت شما و اطرافیان را به خطر می اندازد.

بعنوان مثال: این یکی واقعا پر خطر است. شاید فشار دادن ناگهانی پدال گاز لذت بخش باشد اما این کار مصرف سوخت خودرو را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. توقف های ناگهانی نیز اگرچه گاهی اوقات اجتناب ناپذیر هستند اما باعث فرسایش سریعتر لنت و دیسک ترمز می شوند. بهترین استراتژی این است که همواره حواسمان به جلو باشد و برای شرایط پیش رو آماده باشیم و پدال ها را نیز به آرامی و نرمی فشار دهیم.

از مهمترین نکاتی که لازم است رعایت کنید:

  • زمان رانندگی در اوایل باران که جاده خیس نشده و نمدار است، ‌حواستان را جمع کنید. داشتن ترمز ABS بسیار مهم و کمک کننده است.
  • اگر می‌خواهید لاین حرکت را عوض کنید، باید قبل از اینکه به محل مورد نظر برسید فرمان را صاف کنید تا با سر خوردن جانبی‌ای که ایجاد می‌شود در مسیری که می‌خواهید قرار بگیرید و خودرو از مسیرش منحرف نشود.
  • یکی از بزرگترین اشتباهات، کلاچ گرفتن قبل از ترمز کردن در دنده‌های بالا‌تر از یک است. این کار باعث شتاب گرفتن خودرو می‌شود و خودرو دیر‌تر متوقف می‌شود.
  • از هر اقدامی که باعث حواس پرتی راننده می‌شود، جلوگیری کنید.

آموزشگاه های رانندگی در شیراز

آموزشگاه های رانندگی بسیاری در کشور فعالیت می نمایند که وظیفه آموزش، مهارت و ارائه گواهینامه های مختلف را بر عهده دارند. تعدادی از مهمترین مدارک و شرایط ثبت نام در آموزشگاه های رانندگی در شیراز و سایر شهرها به صورت زیر می باشد:

  • داشتن 18 سال تمام
  • داشتن شناسنامه عکس دار و یک سری کپی از صفحات آن
  • داشتن کارت ملی و کپی پشت و رو از آن
  • 8 قطعه عکس 4*3 پرسنلی رنگی با پس زمینه روشن (عکس بانوان بایستی با حجاب کامل باشد)
  • ارائه آدرس دقیق و کدپستی 10 رقمی منزل
  • مشخص بودن وضعیت خدمت سربازی برای آقایان (پایان خدمت، معافیت، گواهی اشتغال به تحصیل و ...)

منابع:

  1. ویکی پدیا
  2. driving-tests.org

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی