بهترین های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

بهترین های شیراز

معرفی بهترین شغل ها و کسب کار ها در شیراز. بهترین های شیراز همه در اینجا با مشخصات کامل مانند تلفن، آدرس و دیگر مشخصات به شما معرفی خواهد شد. شغل های خوب، معروف و برتر شیراز را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

آموزش بورس در شیراز

آموزش بورس

برخی افراد به اشخاص عادی توصیه می‌کنند وارد بورس نشوند. بسیاری هستند که افراد تازه‌کار را از ورود به بورس منع می‌کنند.

دلیل اینکار را پرریسک بودن این بازار و امکان مسدود شدن سرمایه برای مدت طولانی می‌دانند، در حالی که همه افراد می‌توانند با کسب دانش و آموزش‌های لازم و تجربیات کافی، مانند افراد حرفه‌ای در بورس سرمایه‌گذاری‌ پر سودی داشته باشند.

بورس برای چه افرادی مناسب می باشد:

  • سرمایه‌ای پس‌انداز کرده‌اید که فعلا به آن نیازی ندارید و قصد دارید سودی بیشتر از سود بانکی کسب کنید.
  • تصمیم گرفته‌اید بصورت حرفه‌ای شغل سرمایه‌گذاری یا معامله‌گری سهام را در پیش بگیرید.
  • ریسک‌پذیری و صبر بالایی دارید و می‌خواهید طی سال‌های آینده سرمایه‌تان را افزایش دهید.
  • آینده مالی‌تان برای شما مهم است و مایلید برای بهبود آینده خودتان و فرزندان‌تان قدمی مثبت برداشته باشید
  • آماده هستید برای رسیدن به هدف‌تان وقت و انرژی بگذارید.
  • می‌دانید که کسب ثروت و زندگی در رفاه برای شما ممکن است و آماده هستید بهای رسیدن به هدف خود را بپردازید.

برای این که بورس را به بازارهای دیگر ترجیح دهیم، سه دلیل مهم داریم. اول آن که در بلندمدت (بالای ۷ سال)، در هیچ بازار دیگری به اندازه بورس نمی‌توانید سود کنید. دست‌کم در تمام ادوار گذشته این قاعده برقرار بوده است.

دوم این که بالارفتن قیمت سهام، زندگی مردم عادی را به هم نمی‌زند و آن‌ها را بیچاره نمی‌کند. در حالی که اگر دلار دوبرابر شود، عده زیادی در معیشت خود دچار مشکل می‌شوند.

سومین دلیل، از بقیه دلایل محکم‌تر است: اگر شما یک مجسمه طلا بخرید، قیمت طلا هر قدر که بالا برود، بعد از ده‌ها سال، هنوز یک مجسمه طلا دارید.

پس برای آموزش بورس حتما به یک شرکت و آموزشگاه معتبر مراجعه نمایید.

آموزش بورس در شیراز

همه ما در کشور ایران سعی بر این داریم تا در جاهایی سرمایه گذاری کنیم که سود بیشتری نصیبمان شود. یکی از این سرمایه گذاری ها بدون شک بازار بورس می باشد که با آموزش دیدن حرفه ای در آن می توان به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرد.

بورس یا بهابازار به بازاری سازمان‌ یافته گفته می‌شود که قیمت‌گذاری، خرید و فروش کالا، تبادل ارز خارجی، قرارداد آتی و اوراق بهادار در آن انجام می‌پذیرد. (منبع: ویکی پدیا)

در کلان شهر شیراز، مردم علاقه زیادی به سرمایه گذاری داشته و روز به روز به طرفداران بورس اضافه شده و برای یادگیری و ورود به آن لحظه شماری می نمایند. به همین دلیل آموزشگاه های بورس بسیاری در شیراز تاسیس شده اند تا راه درست سرمایه گذاری در بورس را به مردم این شهر آموزش دهند.

اما دانستن مفاهیم اولیه بورس برای افرادی که می خواهند وارد این بازار پرهیجان و پرسود شوند، به نوعی ضروری می باشد.

بازار بورس در ایران به 4 دسته تقسیم بندی می شود که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

  1. بورس اوراق بهادار: این بازار رسمی، متشکل و خود انتظام در بازار سرمایه ایران می باشد که در آن خرید و فروش سهام شرکت‌ ها طبق قوانین و مقررات خاصی صورت می گیرد و تعیین قیمت سهام در بازار بورس، بر اساس عرضه و تقاضا می باشد.
  2. بورس کالا: این بازار بورس متشکل و منسجم بوده و تعداد فراوانی از عرضه‌کنندگان، کالای خود را در آن عرضه می نمایند. کالای آنها پس از بررسی شدن توسط کارشناسان، قیمت‌گذاری شده و به خریداران عرضه می‌شود.
  3. بورس انرژی: این بازار بورس را می توان در حامل‌ های انرژی با محصولات برق که به‌ عنوان یکی از مهمترین حامل‌های انرژی به حساب می آید، معرفی کرد که در بازار بورس خرید و فروش می شود.
  4. فرابورس: فرابورس را می توان بازار بورسی معرفی کرد که سهام بعضی از شرکت هایی که در اوراق بهادار قرار نمی گیرند(به هر دلیل)، در این بازار خرید و فروش می شوند.

توضیحاتی که در رابطه با مفاهیم اولیه بورس گفته شد، بسیار مختصر بود. شما عزیزان همشهری می توانید برای آموزش بورس در شیراز به صورت تخصصی به آموزشگاه های بورس مراجعه نمایید.

منابع:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی