بهترین های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

بهترین های شیراز

معرفی بهترین شغل ها و کسب کار ها در شیراز. بهترین های شیراز همه در اینجا با مشخصات کامل مانند تلفن، آدرس و دیگر مشخصات به شما معرفی خواهد شد. شغل های خوب، معروف و برتر شیراز را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

ترک اعتیاد در شیراز

ترک اعتیاد

ترک اعتیاد عبارت است از مجموعه فعالیت های درمانی یا پزشکی که برای رهایی فرد معتاد به مواد مخدر مانند تریاک، هروئین، حشیش،الکل، شیشه و سایر مواد انجام می شود. روش درمان و نوع دارو بنابر سوابق و وضعیت بیمار متفاوت است و می بایست توسط پزشک متخصص مشخص شود.

اعتیاد باید هم از لحاظ جسمانی و هم روانی درمان شود و در صورتیکه درمان بصورت موازی انجام نشود احتمال بازگشت و عود بیماری بالاست.
افرادی که اعتیاد دارند برای اینکه بتوانند به وسوسه مصرف غلبه و برای بهبود بیماری تلاش کنند نیاز به کمک‌های تخصصی دارند و به‌تنهایی نمی‌توانند بر اعتیاد غلبه کنند.

افرادی هم که به‌تنهایی سعی در ترک اعتیاد دارند احتمالاً درک و دانش صحیحی از اعلائم روانی-جسمانی ترک و درد خماری ندارند به همین دلیل تصمیم به ترک اعتیاد در منزل و یا به صورت خوددرمانی می‌گیرند.

فردی که تصمیم می‌گیرد به‌تنهایی اعتیادش را درمان کند باید در تمام مراحل ترک اعتیاد و حتی سم زدایی را بدون کمک و یاری دیگران انجام دهد و به تنهایی در برابر همه مشکلات موانع و علائم ترک مقابله کند که به‌هیچ‌وجه چنین چیزی منصفانه نیست و به بیمار فشار زیادی وارد می‌شود.

ترک اعتیاد در شیراز

ترک اعتیاد به روندهای درمانی گفته می شود که بصورت درمان روانی یا درمان پزشکی صورت می گیرد و معمولا برای مواد مخدری مانند تریاک، هروئین، کوکائین، برخی از داروها، الکل و ... صورت میگیرد.

در همه جای دنیا به دلیل وجود مواد مخدر مختلف ممکن است هر شخصی به آن گرفتار شده و زندگی او رو به نابودی برود. بعضی از افراد به موقع دست به کار می شوند تا بتوانند از دام اعتیاد نجات پیدا کنند.

اگر فرد تصمیم به ترک اعتیاد داشته باشد و نتواند مرکز مناسبی برای ترک اعتیاد (کمپ های ترک اعتیاد) پیدا کند، دچار سردرگمی شده و نه تنها روند بهبودی او به خوبی انجام نمی شود، بلکه ممکن است دوباره روی به سمت مواد مخدر بیاورد.

در حال حاضر 2 میلیون و 800 هزار نفر در ایران به مواد مخدر اعتیاد داشته که از این آمار مطمئنا درصدی از آن مربوط به شهر شیراز می باشد. (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

شهر شیراز به دلیل کلان شهر بودن، متاسفانه تعداد زیادی از افراد در آن گرفتار مواد مخدر شده اند و نیاز به مراکز ترک اعتیاد در شیراز دارند تا بتوانند روند بهبودی خود را پشت سر بگذارند.

 

منابع:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی