بهترین های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

بهترین های شیراز

معرفی بهترین شغل ها و کسب کار ها در شیراز. بهترین های شیراز همه در اینجا با مشخصات کامل مانند تلفن، آدرس و دیگر مشخصات به شما معرفی خواهد شد. شغل های خوب، معروف و برتر شیراز را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

جراحی پلاستیک در شیراز

جراحی پلاستیک

روش‌های جراحی ترمیمی در هندوستان در ۲۰۰۰ (پیش از میلاد) انجام می‌شد. سوشروتا، که به عنوان پدر جراحی در نظر گرفته می‌شود، در سدهٔ سدهٔ ۶ پیش از میلاد، مشارکت‌های مهمی را در زمینهٔ جراحی پلاستیک و آب مروارید انجام داد. کارهای پزشکی هر دوی سوشتروتا و چاراک در زمان عباسیان در ۷۵۰ میلادی به عربی ترجمه شدند. بعدتر این آثار عربی از طریق واسطه‌ها به اروپا راه یافت. در ایتالیا خانوادهٔ برانکای سیسیلی و گاسپاره تاگلیکوزی (بُلُگنا) با روش‌های سوشروتا آشنا شدند. (منبع: ویکی پدیا)

بسیاری از افراد علاقه مند هستند قسمت هایی از صورت خود را تغییر دهند. برخی دیگر با ناهنجاری صورت همانند لب ترک‌ خورده یا دیگر نواقص تولد متولد می‌شوند و این افراد نیاز دارند تا جراحی پلاستیک انجام دهند. بسیاری از ما اثرات پیری همانند آسیب آفتاب یا ضربه‌های گذشته را مشاهده می‌کنیم. خوشبختانه بسیاری از این شرایط را می‌توان از طریق روندهای انجام شده توسط جراح، اصلاح کرد.

در واقع جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبائی سعی می نماید تا در تمامی سطح بدن هرگونه مشکلی ناشی از پوست، زیرپوست و استخوانها را رفع نمایند. روند این عمل اینگونه است که هرکدام از بافت هایی که از بین رفته است با بافت های مشابه آن ترمیم گردد.

جراحی پلاستیک در شیراز

همانطور که می دانید ظاهر ما بر درکی که دیگران از ما دارند هم تاثیر زیادی دارد و شاید به همین دلیل است که همیشه رسیدگی به ظاهر برایمان در اولویت است. جراحی پلاستیک نوعی از جراحی زیبایی است که می تواند ظاهر و عملکرد فرد را تغییر دهد.

جراحی پلاستیک به دو دسته تقسیم می شود:

  • بازسازی: که در آن نقصی که بر روی صورت یا بدن وجود داشته است اصلاح می شود. این جراحی برای یک ساختار غیرطبیعی در بدن انجام می شود.
  • زیبایی: که در آن بخشی از بدن یا صورت فرد که از آن احساس رضایت ندارد، تغییر میکند.

این عمل بسیار حساس می باشد و بر روی ظاهر شما و به دنبال آن بر روی اعتماد به نفس و روحیه شما تاثیر می گذارد، به همین دلیل در هنگام تصمیم گیری برای انجام آن باید به تمام جوانب آن فکر کنید.

شهر شیراز، یکی از شهرهایی است که در عمل زیبایی در هر زمینه بسیار قدرتمند بوده و نتایج خوبی از آن حاصل شده است.

افراد بسیاری از شهرهای دیگر و حتی کشورهای همسایه برای انجام جراحی پلاستیک به شیراز می آیند.

قبل از تصمیم جراحی پلاستیک در شیراز مهم است بدانید بهنرین جراح پلاستیک در شیراز کیست.

 

منابع:

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی