بهترین های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

بهترین های شیراز

معرفی بهترین شغل ها و کسب کار ها در شیراز. بهترین های شیراز همه در اینجا با مشخصات کامل مانند تلفن، آدرس و دیگر مشخصات به شما معرفی خواهد شد. شغل های خوب، معروف و برتر شیراز را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

خانه بازی کودک در شیراز

خانه بازی کودک

خانه های بازی که به آن ها خانه فرهنگ مشارکتی نیز می گویند مراکزی جهت پر کردن اوقات فراغت کودکان بطور مثبت و غالبا با روندی آموزشی به حساب می آیند.

در سال های اخیر ظهور این نوع فضا های سرپوشیده بازی کودکان با توجه به مسائل اقتصادی و فرهنگی خانواده ها گسترش یافته و والدین ترجیح می دهند تا فرزندان خود را برای تفریح به این گونه فضاها ببرند.

خانه های بازی عموما در کنار خدمات تفریحی ،کارگاه های آموزشی و یا فرهنگی تاسیس می کنند تا علاوه بر سود آوری بیشتر جذب مخاطب بیشتری را نیز داشته باشند.

محصولات خانه بازی اکثرا وسایل بازی پلی اتیلنی یا پلاستیکی، محصولات فومی کودک و سازه های چوبی و فلزی هستند که با داشتن استاندارد های مورد نیاز، ضرری برای کودکان در سنین پایین ندارند.

ذکر این نکته ضروری است که وسایل خانه بازی باید با رنگ ها و مواد غیر سمی ساخته و طراحی شوند چرا که سلامت و بهداشت کودکان در سنین 2 تا 9 سال که مخاطبین اصلی خانه های بازی هستند بسیار با اهمیت است.

خانه بازی کودک یا [خانه کودک مشارکتی] به مرکزی می گویند که اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری را از طریق آموزش، پژوهش، مشاوره و تفریح برای گروه سنی کودکان ۶ ماه تا ۶ سال تمام ارائه می دهد. مجوز خانه کودک را شهرداری صادر میکند و سرمایه از سمت مدیر مسئول است.

خانه بازی کودک در شیراز

خانه های بازی کودک مورد توجه والدین شیرازی می باشد زیرا در خانه های بازی خدمات متفاوتی به کودکان برای سپری شدن لحظات بهتر آنها ارائه می شود:

  • نگهداری از کودکان: علاوه بر خدمات بازی و سرگرمی از کودکان نیز نگه داری می شود.
  • رده سنی خاص: بعضی از خانه های بازی برای کودکان با رده های سنی خاص می باشد و اسباب بازی برای سنین مختلف نیز در آنها وجود دارد.
  • خدمات کافی شاپ: زمانی که کودک شما در حال بازی می باشد شما می توانید در کافی شاپ های این خانه های بازی، زمان خود را سپری کنید.
  • برگزاری کلاس های متفاوت: علاوه بر خدمات بازی و سرگرمی، کارگاه ها و کلاس های آموزشی نیز برای کودکان برگزار می شود.
  • مربیان آموزشی: ارائه آموزش های مختلف به کودکان توسط مربیان آموزشی، علاوه بر بازی و سرگرمی.
  • فضای بسیار شاد: محیط بسیار شاد و کودکانه برای شارژ شدن بچه ها.
  • پرسنل: وجود پرسنل و کارکنان پر انرژی برای سرگرم کردن بچه ها.
  • اسباب بازی های جدید: استفاده از اسباب بازی های جدید و استاندارد که کودکان را به وجد می آورد.
  • سیستم سرمایش و گرمایش: خانه های بازی دارای سیستم سرمایش و گرمایش مناسب بوده تا کودکان اذیت نشوند.

یکی از دیگر نکات مهم که خانه های بازی بایستی توجه زیادی به آن نمایند، رعایت کردن موارد بهداشتی می باشد تا کودکان دچار بیماری های مختلف نشوند و والدین با خیالی آسوده کودک شان را به آنها بسپارند.

تعداد زیادی خانه بازی کودک در شیراز فعال هستند که هر کدام از آنها دارای امکانات و بازی های متفاوتی هستند و شما می توانید لحظات شاد و مفرحی برای کودکانتان بوسیله این خانه های بازی بسازید.

به هر حال با وجود موارد ذکر شده، مراکز خانه بازی کودک شیراز مکانی کاملا مناسب است برای والدین شیرازی که می خواهند فرزندشان حسابی خوش بگذراند.

منابع:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی