بهترین های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

بهترین های شیراز

معرفی بهترین شغل ها و کسب کار ها در شیراز. بهترین های شیراز همه در اینجا با مشخصات کامل مانند تلفن، آدرس و دیگر مشخصات به شما معرفی خواهد شد. شغل های خوب، معروف و برتر شیراز را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

زنان و زایمان در شیراز

زنان و زایمان

جراحی زنان و زایمان (به انگلیسی: Gynaecology) یکی از شاخه‌های پزشکی است که به بیماری‌های مرتبط با دستگاه تولید مثل زنان و مراقبت مادران باردار و زایمان و حوالی آن می‌پردازد. امروزه جراحی زنان یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی است که پزشکان علاقه‌مند در یک دوره چهار ساله طی می‌کنند. زنان به دلیل تغییراتی که در زندگی متحمل می‌شوند، نیازهای مراقبتی ویژه‎ای دارند. متخصص و جراح زنان و زایمان ای امکانات را برای بیماران فراهم می‌کند. (منبع: ویکی پدیا)

متخصص زنان پزشکی است که مشکلات و بیماری‌های مربوط به زنان و دستگاه تناسلی (واژن) آن‌ها را درمان می‌کند. همچنین در زمینه‌ی زایمان زنان (زایمان طبیعی، سزارین و …)  نیز آموزش دیده است. همچنین در زمینه‌ی بارداری و زایمان زنان (زایمان طبیعی، سزارین و …) نیز آموزش دیده‌اند اما به طور کلی در زمینه‌های مختلف از پریود و باروری تا بیماری‌های مقاربتی و اختلالات هورمونی همگی به آن‌ها مربوط می‌شود.

در این رشته پزشک ﺑﻌﺪ از ﮔﺬراﻧﺪن دوره دﺳﺘﯿﺎری و ﮐﺴﺐ ﺗﺨﺼﺺ ﻣﺮﺑﻮط ، دارای داﻧﺶ و ﻣﻬﺎرت ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻃﺒﯽ و ﺟﺮاﺣﯽ ﺑﺮای ﭘﯿﺸﮕﯿﺮی ، ﺗﺸﺨﯿﺺ و اداره – management – ﻃﯿﻒ وﺳﯿﻌﯽ از ﺷﺮاﯾﻄﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺮ ﺳﻼﻣﺖ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺜﻞ زﻧﺎن ، ﭘﺴﺘﺎن ، ﺑﺎرداری و زاﯾﻤﺎن ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﯽ ﮔﺬارد.

ﻣﺘﺨﺼﺺ اﯾﻦ رﺷﺘﻪ ﻋﻼوه ﺑﺮ اراﺋﻪ آﻣﻮزش ، ﻣﺸﺎوره و ﻣﺮاﻗﺒﺖ ﻫﺎی ﺑﺎﻟﯿﻨﯽ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎران در ﻣﻮارد ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ زﻧﺎن و ﻣﺎﻣﺎﯾﯽ در ﺣﺎﻻت ﻃﺒﯿﻌﯽ و ﻋﺎرﺿﻪ دار ، ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ در ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ اﯾﻦ رﺷﺘﻪ ﻧﯿﺰ ﺷﺮﮐﺖ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.

زنان و زایمان در شیراز

زایمان همیشه یکی از مهمترین روزها و لحظات برای بانوان می باشد. در واقع می توان گفت اوج دوران بارداری یک مادر، روز زایمان است. همیشه مادران باردار از ابتدای بارداری تا لحظه زایمان تحت نظر یک متخصص زنان و زایمان قرار می گیرند.

شهر شیراز هم با توجه به سطح بالای علمی کادر پزشکی که دارد، همیشه در زمینه های پزشکی جز اولین شهرها برای مراجعه بیماران بوده است. زنان و زایمان در شیراز هم همانند سایر شاخه های پزشکی در این شهر بسیار قدرتمند می باشد.

 

منابع:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی