بهترین های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

بهترین های شیراز

معرفی بهترین شغل ها و کسب کار ها در شیراز. بهترین های شیراز همه در اینجا با مشخصات کامل مانند تلفن، آدرس و دیگر مشخصات به شما معرفی خواهد شد. شغل های خوب، معروف و برتر شیراز را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

طب سنتی در شیراز

طب سنتی

امروزه مصرف قرص‌های مسکن شیمیایی به‌دلیل سرعت عملی که در کاهش درد دارند، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است؛ فارغ از آسیب‌ها و عوارضی که ممکن است در صورت مصرف بی‌دلیل و عدم توجه به اینکه کدام مسکن برای کدام درد قدرت تسکین‌دهندگی بیشتری دارد، روز به روز به تعداد مصرفی این قرص‌ها توسط افراد افزوده می‌شود.

بزرگان ایرانی بسیاری در زمینه طب سنتی فعالیت داشته اند(از جمله زکریای رازی و ابن سینا) که کتاب های آنها در دانشکده های مختلف جهان مورد تدریس قرار می گیرد. طب سنتی ریشه در کشورهای ایران، چین و هند داشته و مردم بسیاری در جهان برای درمان بیماری ها از آن استفاده می کنند.

طب سنتی مجموعه‌ای است از دانسته‌ها، مهارت‌ها و اعمال که بر پایه نظریه‌ها، باورها و تجربه‌ های بومی فرهنگ‌های مختلف است، خواه که قابل شرح باشد یا نباشد، که در بهداشت و نیز پیشگیری، تشخیص، بهبود و مداوای بیماری‌ های جسمی و ذهنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. (منبع: ویکی پدیا)

طب سنتی در شیراز

شهر شیراز به دلیل جمعیت زیاد، مردم علاقه بسیاری به درمان با طب سنتی دارند و خوشبختانه پزشکان طب سنتی زیادی نیز در این شهر مشغول فعالیت می باشند.

مردم شهر شیراز علاقه زیادی به درمان های طب سنتی داشته و تا حد امکان سعی بر این دارند تا از روش های درمانی شیمیایی کمتر استفاده کنند. طب سنتی در شیراز به خوبی توسط پزشکان این زمینه مورد استفاده قرار گرفته و بهترین راه برای مقابله کردن با بیماری های مختلفی که ممکن است روزی به آنها دچار شویم. پس دلهره ای نداشته باشید، با طب سنتی در شیراز بسیاری از بیماری ها به طور کامل بهبود پیدا خواهند کرد.

طب سنتی بر پایه 4 مزاج یا طبیعت بدن ما کاربرد دارد. این 4 مزاج عبارتند از:

  • گرم و خشک (صفرا)
  • سرد و خشک (سودا)
  • سرد و تر (بلغم)
  • گرم و تر (دم)

باید توجه داشت که اگر می خواهید سالم و سلامت باشید حتما بایستی بر اساس مزاج یا طبیعت خود تغذیه شوید. بزرگترین کمک در این زمینه را متخصص طب سنتی به شما خواهد کرد.

منابع:

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی