بهترین های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

بهترین های شیراز

معرفی بهترین شغل ها و کسب کار ها در شیراز. بهترین های شیراز همه در اینجا با مشخصات کامل مانند تلفن، آدرس و دیگر مشخصات به شما معرفی خواهد شد. شغل های خوب، معروف و برتر شیراز را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

قیمت خشکبار در شیراز

قیمت خشکبار

اگرچه بسیاری از مسئولان نوسان نرخ ارز، محاسبه قیمت بر مبنای نرخ جهانی و همچنین صادرات محور بودن آجیل و خشکبار را دلیل اصلی گرانی‌های اخیر مطرح می‌کنند.

اما در مقابل برخی کارشناسان نسبت به این موضوع اعتراض دارند و معتقدند از آن جا که اکثر اقلام آجیل و خشکبار تولید داخل است، نباید قیمت خشکبار بر مبنای قیمت دلار در بازار داخل عرضه شود.

بازار آجیل و خشکبار همانند دیگر بخش‌های کشاورزی همچون بازار گوشت قرمز به سبب کمبود نظارت دستگاه‌های ذی ربط و سودجویی دلالان با افزایش غیر منطقی قیمت‌ها روبروست و تا زمانیکه نظارت جدی بر خرده فروشی‌ها حاکم نباشد، نوسان قیمت استمرار خواهد داشت.

بهر حال، تولیدات آجیل در سال 2019 با 3 درصد کاهش به 1.3 میلیون تن در سراسر جهان رسیده است، اما با وجود تحریم ها، ایران همچنان با تولید سالانه 38 درصد و صادرات 33 درصد از پسته جهان پس از آمریکا در رده دوم و با تولید سالانه 17 درصد و متوسط صادرات 14 درصد خرمای جهان در رده دوم پس از عربستان سعودی قرار دارد و تاکید بازار جهانی بر کیفیت تولیدات می‌تواند بر آینده صادرات کشور نقش مهمی داشته باشد.

قیمت خشکبار در شیراز

همه می دانیم که یک سری جاهایی در گذشته بوده اند که کسبه کالاها و مواد مورد نیازشان را از آنجا تهیه می کردند. بعنوان مثال برای تهیه خشکبار و سایر مواد غذایی، بازار مواد غذایی مولوی یکی از مراکز اصلی است. کسبه ها به آنجا رفته و به عمده فروشان خشکبار سر می زنند و قیمتها را مقایسه می کنند. این بازار سنتی ایران است که از گذشته تا حال وجود داشته است .

قیمت خشکبار در طول سال با توجه به مناسبت های مختلف نوسان دارد و متفاوت است. اما بصورت کلی قیمت خشکبار به سه عامل زیر بستگی دارد:

  • سرمازدگی
  • خشکسالی
  • کاهش تولید

قیمت خشکبار در شیراز هم با توجه به این سه عامل تعیین می شود و شما می توانید قبل از خرید از چند خشکبار پرس و جو کنید تا قیمت آنها را بدانید.

منابع:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی