بهترین های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

معرفی بهترین مشاغل و کسب کار های شیراز

بهترین های شیراز

معرفی بهترین شغل ها و کسب کار ها در شیراز. بهترین های شیراز همه در اینجا با مشخصات کامل مانند تلفن، آدرس و دیگر مشخصات به شما معرفی خواهد شد. شغل های خوب، معروف و برتر شیراز را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

هایفوتراپی در شیراز

هایفوتراپی

در تحقیقی که در بخش پوست بیمارستان دانشگاه هان یانگ سئول انجام شد ۲۰ کره ای (۱۸ زن و ۲ مرد) ۳۷ تا ۷۵ ساله، دارای تیپ پوستی III و IV، که پوست صورتشان دچار چروک و افتادگی شده بود، بعد از یک جلسه درمان با HIFU، مورد بررسی قرار گرفتند. بعد مدت ۳ و ۶ ماه نظرسنج صورت گرفته و نتایج این نظرسنجی در جدول زیر ارائه شده‌است. در این جدول نمره ۱ به معنای ناراضی و ۵ به معنای کاملاً راضی است ایفوتراپی توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) در سال ۲۰۰۹ با کاربرد لیفت ابرو تایید شد. در سال ۲۰۱۴، FDA استفاده از این روش را برای بهبود وضعیت خطوط و چین و چروک ناحیه‌ی خط گردن و بالای سینه نیز تایید کرد. به دلیل نوین بودن این روش درمانی، برخی از استفاده‌های آن هنوز مورد تایید FDA قرار نگرفته است ولی شواهدی مبنی بر مضر بودن یا آسیب زننده بودن استفاده‌های مختلف هایفوتراپی وجود ندارد و این روش بسیار ایمن‌تر از جراحی‌های زیبایی است. (منبع: ویکی پدیا)

هایفو یا HIFU مخفف واژه‌ی انگلیسی High-Intensity Focused Ultrasound به معنای «امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا» است. هایفو یکی از روش‌های نسبتاً جدید در درمان‌های زیبایی برای سفت کردن و لیفتینگ پوست است که بدون درد و غیرتهاجمی بوده و می‌تواند جایگزین لیفت صورت شود.

هایفوتراپی کاربردهای بسیاری دارد در این بخش می خواهیم مهمترن کاربرد های هایفوتراپی را برای شما بیان کنیم:

  • از بین بردن خطوط و چین و چروک
  • سفت کردن پوست های شل شده در گونه ها و پلک ها
  • درمان پوست های نازک شده
  • از بین بردن چین و چروک های پوست اطراف دهان
  • از بین بردن خطوط فک

هایفوتراپی در شیراز

بعد از اینکه سن انسان از حدود 40 سال می گذرد، معمولا شاهد چین و چروک در پوست بدن خواهیم بود، روش های زیادی برای جوانسازی پوست ابداع شده است که یکی از آنها هایفوتراپی می باشد.

در این روش که از جدیدترین تکنولوژی های حال حاضر دنیا استفاده می شود؛ بدون جراحی، پوست بدن افراد را می توان جوان تر کرد. هایفوتراپی تکنولوژی بسیار جدیدی است که بوسیله آن جوانسازی قابل انجام می باشد. بدون شک اگر مطالعاتی در این مورد داشته باشید متوجه خواهید شد که یکی از بهترین روش های جوانسازی صورت و پوست بدن، هایفوتراپی است.

جوانسازی و هایفوتراپی مخصوص افرادی است که احساس می کنند پوست بدن آنها چروک و پیر شده و علاقه مند به داشتن پوستی شفاف و جوان هستند.

مزایا، کاربردها و موارد استفاده هایفوتراپی:

  • جوانسازی
  • شفافیت پوست
  • سفت کردن پوست
  • کلاژن سازی
  • از بین بردن چین و چروک های پوست
  • از بین بردن لک های پوست
  • از بین بردن افتادگی پلک بالا
  • رفع پیری پوست
  • هایفوتراپی برای صورت، لاغری صورت، ابرو، گودی و دور چشم، پیشانی، شک و پهلو، بینی، غبغب و بازو نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

شهر شیراز با دارا بودن کلینیک های زیبایی بسیار خوب در این زمینه کمک بزرگی به مردم علاقه مند به زیبایی کرده و پزشکان زیبایی قابلی را در خود جای داده است. علاوه بر مردم این شهر، افراد بسیاری از شهرها و حتی کشورهای همسایه برای انجام عمل های زیبایی به شیراز سفر می کنند که یکی از این عمل های زیبایی، هایفوتراپی یا جوانسازی می باشد.

وبسایت کارشد مراکز هایفوتراپی در شیراز را جمع آوری کرده است که به شما قدرت انتخاب بهتری در این زمینه خواهد داد.

ماندگاری هایفوتراپی بستگی به عواملی مانند: ژنتیک، روش انجام، رژیم غذایی، موفقیت انجام عمل هایفو، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و مراقبت های اصلی بعد از انجام عمل جوانسازی دارد. اما این روش نسبت به سایر روش های جوانسازی از ماندگاری بالایی برخوردار است.

 

منابع:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی